Städar??

Dra mig baklänges! Jag städar i Oliwers rum!!!
Eller det som ska bli hans rum, som har varit vårat förråd sen vi flyttade hit. Det kommer bli en hel del saker att skjutsa till tippen imorgon. Det är väldigt mycket stora tomma kartonger. Helt onödigt, jag vet inte varför vi inte har slängt dem förut, men nu ska de väck iaf!

Jag har fått ett till litet kusinbarn oxå=) Tror han kom idag, men är inte säker.
Så skoj! Grattis grattis!! En till 08-bebis i samlingen=) (08-a i dubbel bemärkelse för den bebisen=))

Min lilla prins ligger och sover i sin korg, ganska skönt att han kan sova där en stund så vi kan göra annat.
Första tvätten e klar nu och darlingen ska precis diska.

Vi har varit en sväng på jobbet idag, sen handlade jag ett par stövlar. Supersnygga. Haha, eller inte. Helt vanliga blåa gummistövlar. 250kr på sko kanonen. Tyckte att det kan va bra o ha ett par stövlar, vi tänkte gå ut i skogen någon dag och sen e det bra när Oliwer blir lite äldre o ska ut o leka i vattnet när det regnar.

Åt supergod lax med kokt potatis och romsås, gjorde en sallad på rödlök, gurka, vattenmelon och fetaost oxå. Mycket uppskattat=)

Nääe, nu har jag haft tillräckligt lång rast, tillbaka o städa!!

Ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0