Sovdax snart??

Nu e den här dagen oxå slut. Så sjukt fort det går!!! Dagarna bara flyger iväg. Oliwer e 7 veckor nu och växer så det knakar.
På onsdag ska han på sitt första läkarbesök. Eller första o första, det va en del prover o grejer i E-tuna, men första sen vi kom hem. Det ska bli skojsigt! Då blir det att väga o mäta oxå. Det e veckans höjdpunkt, att se hur mycket han har vuxit=)

Det va mycket trevligt att mamma o pappa kom förbi och åt lite ost o kex. Alltid gott.
Tack Lotta för info ang amning=) Jättebra!

Oliwer har börjat med att va jättegrinig varje kväll, lite drygt faktiskt, hoppas att det slutar snart. så fort vi går o lägger oss så somnar han och sover typ 4 timmar innan han vill ha mat, så han e superduktig på natten, de e bara på kvällen.

Nu blir det lite dip o grönsaker, sen schlafen=)



Min älskling, för ca 1.5 veckor sen=)

Postat av: Agnieszka

Hejsan! Så söt han är den lilla killen! Nej jag har inte gjort headern själv, en tjej hjälpte mig med den. Jag är kass på PS!

Hoppas ni får en bra dag och att läkarbesöket går bra!

kramar

2008-08-26 @ 08:18:51
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0