Soligt

Idag e det soligt igen, va e de man säger?? Efter regn kommer sol? Eller e det tvärtom?? hehe ja vet inte.

I lördags va vi i Katrineholm på Tyras namnfest. Jättetrevligt, massa trevligt folk och goda kakor=)
På kvällen spelade Melody Club på torget i Katrineholm. Massa regn va det, och jag blev dyngsur, men det stoppar inte mig=) 11e gången va det jag såg dem live=) Och de e sååå bra!!

Igår va ja o Oliwer hemma hos mina föräldrar och åt lite, sen bar det ut till Jönåker. Oliwer satt hos sin farmor ett tag och vi tittade lite på tv.
På kvällen blev det film, Nina Frisk. Och pizza. Sen va det inga problem att somna. Bara man la sig ner. Haha. Livet e väl så som småbarnsförälder har jag märkt!

Näe, nu e de dax att åka ut till jobbet en sväng igen. Dessa j*la försäkringskassan papper!!

Ha en bra dag!

Postat av: Robin

efter regn kommer solsken

2008-08-11 @ 23:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0