Min prins

Min lilla prins ligger och sover bredvid mig, jag skulle faktiskt kunna gå upp nu, men det kan nog va smart o sova en stund till medans man kan. Zelda ville gå ut så de va bara för darling att kliva upp eftersom att jag ammade lill-älsklingen!

Jag har tv-shop på i bakgrunden, det e någon kräm som gör att man blir av me bristningar, Rejene heter den. Inget ja e intresserad av, mina 5 små bristningar jag fick när jag väntade Oliwer kan jag leva med. De kom ju faktiskt för en bra sak, han e ju det bästa i världen!

Igår va jag, Darling, Oliwer o Zelda nere i Norrköping, besökte Babyland och Babyproffsen. Efter det tog vi en sväng till Lena. Satt där ute på altanen i värmen och fikade i ca 2 timmar. Så varmt!!! Men mysigt!
Oliwer fick en jättehäftig boll, kan inte förklara hur den ser ut, så ja får lägga upp ett kort, gör det senare.

I natt vaknade Oliwer och ville snutta superduperlite, jag tror att han bara ville ligga i sängen, för han somnade nästan direkt=) Mitt lilla gull=)

Näähe, ska nog sova lite till, eller iaf vila lite.



En bild på prinsen som Karin tog häromdagen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0