Måndagen

Jag lovade ju bilder på tårtorna från i måndags, här kommer dem:



Jaaa Oliwer fyllde ju 6 veckor då=)




Gjorde en repris från förra året, den blev uppskattad, och då e det ju värt att göra repris=)




Oliwer o Tyra. Haha, Båda ser väldigt intresserade ut! Svårt att tro att både e födda -08!




Presenterna jag fick av Pernilla med familj. Massa bad-saker, ljus o doft saker. Tack!!!=)
Jättetack för alla kakor och bullar oxå!




Inte så bra bild, men helt underbart fina örhängen jag fick av Lena!
Får se om jag vågar använda dem bara. Enbart till fint!
Tack så jättejättemycket Lena!!

Fick en supersöt rosa gerbera och 4 trisslotter (Dock ingen vinst...) av Mikkis, Tezzan o Sandra oxå.
Av Anna med fam kommer jag få en massage.

Jättetack till er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0