Grattis darling!

Darlingen gjorde avgörande målet idag, så Jönåkers IF e inte sämst i Sörmland längre!!=)
De vann med 3-2. Wohooo!!

Vi åkte ju ner till Linköping igår, gick en sväng på ikea. Jag har ju som princip att aldrig sätta in fot där under helgerna, men nu råkade det ju va lördag, och himla många andra va oxå där. Usch!
Gick inte ens att fika!!! Inte står jag i aslång kö för en kopp kaffe o nån kladdkaka.
Köpte iaf massa saker till Oliwers rum, bla ett klädskåp


Det kommer bli jättefint i hans rum. Köpte även lite lådor och annan förvaring. Ska bli skoj o inreda klart hans rum.

Vi hade det jättebra hemma hos Malin o Marcus.
Jenny, Jonas o Daniel va ju oxå där. Åt jättegoda grillade kycklingfiléer och drack lite vin.
Jag drack faktiskt bara 3 glas på hela kvällen, så ja mådde kanon i morse. Mycket bättre än vissa andra. Haha!
Klockan rann iväg och vi kvinnfolk satt o pratade tills kl va 3.45.

Sitter hemma hos Oliwers mormor o morfar nu.
Ska va lite trevlig o umgås o vänta på att min son ska vakna så han kan tömma mina boobies=)

Postat av: Frida

Hej hej.

Ska väl inte påstå att jag bowlar mkt just nu.

Har dock bowlat sen jag vad ca 9år.

Min mamma driver en bowlinghall här i S-vall (Birsta)



Spelar bara i korpen för tillfället...

=)

2008-08-24 @ 20:02:10
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej jag har följt din blogg lite gran och undrar bara lite över om du inte ammar för har läst att du druckit vin ett par gånger hur gör du då med amningen för det är väll inte så bra att amma när man druckit även fast det bara är lite? ha de så bra så länge ta hand om familjen

2008-08-25 @ 00:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0