BB???

Blir så himla irriterad!! Vad e de me Nyköpings politiker??? Nää, men stäng igen BB, och akuta operationer...!
Sluta tänk helt ist, det skulle nog blir mycket bättre!

Visst, jag fick föda i E-tuna, men det va ju bara för att Oliwer va tidig. Annars hade jag fått va i Nyköping. Det är ju en trygghet för oss som bor runt omkring att det är nära o bra till BB. Var ska man hänvisas nu?? E-tuna eller S-tälje??

Jag vill inte få tokvärkar och behöva åka bil till E-tuna mitt i natten bland alla vildsvin o andra djur som tycker att det e kul att hålla till nära vägen! (Och på vägen). Blir så irriterad!
Hoppas bara på att det inte händer någon något allvarligt pga det här och att de fattar vad de ställer till med och fixar till det igen.

Bevara Nyköpings bb!

http://www.namninsamling.se/index.php?nid=2342

Skriv på i namninsamlingen!

Postat av: Dessi

Vi som har nog med våra egna. Både när Sebastian o Michelle föddes så var det fullsatt på BB. Har ingenting emot att det kommer in andra från andra städer till vårat BB, tycker dem borde bygga ut då isf. Bäste vore ju o ha kvar eran...det är ju som du säger. Vem sjutton vill sitta med värkar o åka bil hit? Uscha!

2008-08-13 @ 14:49:07
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: AG

Redan 1979 körde de stängning på sommaren, då fick vi i E-tuna åka till nyköping och föda. Den resan var inge skoj mitt i natten,värkar o de ena med det andra.Nej låt förlossningen vara kvar i nyköping.

Protestera tjejer, stå på er.

2008-08-13 @ 17:07:42
Postat av: Agnieszka

Hej! Ja man kan ju undra om dem vill stryka Nyköping helt från kartan, för om allt läggs ner så flyttar ju folk... det fattar ju vem som helst..... idioti kallar jag det! Jag har skrivit på listan, och sambon med... känns ju extra roligt nu när vi ska ha en liten till i januari.......

Fan vad jag hatar politikerna...



Kram

2008-08-14 @ 07:52:07
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Nu har vi också skrivit under!

2008-08-15 @ 01:42:17
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0