Babysitter

Under dagen har vi plockat och grejat massa. Skönt att det börjar närma sig. Som Darlingen sa "Man börjar se ett ljus i tunneln nu". Helt sant! Vi åkte och slängde massa skräp idag. Massa tidningar o annat som man kunde slänga i de containrar (stavas det så???) som finns på Ramdalsparkeringen.

Efter det åkte vi till mina föräldrar o drack lite kaffe och hämtade Oliwers babysitter som han har fått av min kusin.
Den är jättefin och jättebra! Stort tack till Lotta i Norrtälje=)
 

Darlingen håller på att sätta ihop den nya byrån med skötbord som ska stå i Oliwers rum, jag försöker få sonen att somna. Inte det lättaste! Han somnar när man låter honom ligga på magen, och direkt när man lägger ner honom så vaknar han. Blir inte mycket gjort från min sida då vill jag lova!

Ska försöka sova snart, imorgon ska ja baka paj o göra tårta o greja=) Mycket att göra!
Födelsedagsfika för Skavsta-vännerna. Eller iaf några av dem!
God natt!



Puss på min lilla söta son!

Postat av: Helené

Tack tack :) Du med!



080729 är han född, en dag förtidigt :) Jaha, men de är min lilla srutt (han har fortfarande inge namn :P) ;) haha!

2008-08-18 @ 13:19:24
URL: http://missh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0