Ångest

Jag har fått värsta ångesten!
Jag skulle ju fixat massa i Oliwers rum, men idag har det inte blivit många knop alls!

Vet ungefär vad som finns i lådorna, men det e ju jobbigt ändå o plocka o greja!
Kom precis ut från badet och försökte ge en supersur son lite mat, men han vägrade äta. Men skrika kunde han. Nu e han tyst, men vi vet inte varför han skrek. Ny blöja o allt.

Ska nog ta o fixa lite i hans rum nu i någon timme, ja kommer ju ändå inte gå o lägga mig tidigt, så då kan jag ju göra lite nytta.

Imorgon ska ja o Oliwer o Zelda till Karin i S-tälje. Trevligt!! Blir en sväng på stan och sen hoppas jag på god mat och bra film=)

Nääää, upp o röra på det feta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0