Visibly clear

För någon vecka sen fick jag hem 5 st olika produkter från Visibly clear. Ni vet de där orange liknande förpackningarna som e på reklamen. En söt tjej som har problem med akne och ska bekämpa bort alla svarta prickar.

I alla fall så har jag provat dem. Det e som sagt 5 olika produkter. En ansiktsmask, en scrub, en ansiktsvatten, en kräm som man ska ta på röda och besvärade ställen och en lotion.

Jag har provat alla utom ansiktsmasken och jag tycker absolut att det har blivit en förbättring!
Min hy har blivit slätare och vissa röda prickar har minskat eller försvunnit helt. Jag tycker att det e superbra produkter och kommer garanterat att fortsätta använda dem.

Det har varit lite olika hur ofta jag har använt dem, men minst en gång per dygn har jag tagit någon av dem. Älskar den härliga lotion som man avslutar med. Den rekommenderar jag verkligen!

Hoppas ni vågar testa dessa produkter!

Ha en bra dag=)

Postat av: Robin

hehe, är du sponsrad eller? kräv pengar!!

2008-04-06 @ 16:17:48
Postat av: Lilla jag

Kul o testa produkter gratis :)

2008-04-06 @ 23:40:17
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Richard

Hej hej... Nu gör jag nya försök med denna hära lilla grejen...
/ Becca hälsar

2008-04-08 @ 20:22:56
URL: http://hockeyrichard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0