Vår=)

Äntligen e våren här!!!!
Jag och Nettski och Zelda va ute och gick i nästan 1.5 timmar idag. Så himla skönt!!

Igår kom barbordet upp. Darlingen satte upp det medans jag gjorde mat. Så fint det blev!

Igår på dagen va vi ute i Rogsta oh tittade på Pernilla och Mats nya hus som de ska flytta in i. Superfint!
Mycket att göra, men det kommer bli så sjukt bra när de e klart!!!

Nu ska ja masa mig till badkaret.
3 dagars jobb följer. 14-22.15 onsdag och torsdag och 10-18.15 på fredag. Niiice!


image534

image535


Bilder från påskafton, tagna av mig

Postat av: Ankan

maten ser jätte god ut! speciellt om man är student ;)

2008-04-01 @ 19:29:08
URL: http://toadanna.blogg.se
Postat av: Elena

Vad gott det ser ut!
Du får gärna hälsa på oss sen när vi kommit i ordning i nya lägenheten.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram

2008-04-01 @ 22:11:08
URL: http://allt-och-ingenting.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0