Shoppat

Jag sitter och tittar på Efterlyst, ska sova efter det tänkte jag, om jag kan somna då, Jag gjorde ju en "Sofia" och somnade på soffan en stund förut...

Idag va jag inne i stan o shoppade lite. Fyra toppar till mig och en pyjamas till lillen på Kappahl, En mamma t-shirt och ett par mamma byxor på Lindex och två bebbe bodys på Åhléns. I LOVE REA=)
Idag gick jag in i v.25=)
Wohoo!! Den lille har disco där inne!! Sparkar o har sig mest hela tiden, Mysigt!!

Inte många dagar kvar innan vi åker till Valencia! Ska bli så himla skönt!!!!

Zelda rymde idag. Igen. 
Jag o mamma hittade henne visserligen, men tänk om hon skulle bli överkörd av en bil när hon springer iväg. Snabb som hon är!

Nehe, nu e de natti natti!

Älskar min Darling!

Postat av: Lilla jag

Mer än halva tiden :)

2008-04-25 @ 09:14:43
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0