Om möblerat

Nu e det fixat o klart! Antligen!!! Vi har flyttat runt lite i vardagsrummet. Darling hjälpte mig lite innan han åkte till jobbet, sen tog jag mig i kragen och fixade resten själv. Det blev faktiskt riktigt bra. Jag e nöjd iaf, och det verkade som att Darling va det oxå när han kom hem och fick se.

Jag tog en liten paus i möblerandet och åkte in till stan en sväng. Köpte lite nya blommor, en ny pläd och två nya dukar. Svängde även förbi Coop extra på väg hem o köpte lite mat. Blev exklusiv mat idag. Makaroner och köttbullar=) Men de e gott!

Sen har jag legat framför tv:n och tittat. Först Lyxfällan, sen Efterlyst och sen Insider

Nu e de strax dax för o sova. E faktiskt riktigt trötter!

image538 

En bild på min älskade lilla Zelda

Postat av: Ankan

söt zelda :)

2008-04-11 @ 09:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0