Ny dag, nya uppgifter

Sitter på jobbet och vaktar en grind.

Tänkte att jag skulle uppdatera lite. Igår jobbade jag några timmar, kompade ut ganska tidigt. Jag hade inte sovit en minut alls under natten, så jag behövde åka hemåt och sova.

Kl 13.00 befann vi oss på sjukhuset hos våran barnmorska, hon tog några prover, och lyssnade på bebisens hjärtljud och lite annat. Allt såg jättebra ut. Känns väldigt skönt och höra! Efter det åt vi lite lunch på citygrillen. Jag åt rödspätta och Darling åt grillbiff.

Hem och sov två timmar till och sen begav vi oss hem till Jimmy. Vi tog me lite pizza och åt där med honom och hans barn. Mycket trevligt. Tiden gick supersnabbt och helt plötsligt va klockan över 01.00 och vi åkte hemåt.

I tisdags va vi förbi Hackmans fabriksbod en sväng och köpte 8st glas. Så himla fina!



image541

Här är hela BodaNova serien.


 image543

Vi köpte 8st av dem här glasen! Så himla snygga!
4st för 149kr.

Idag gick jag in i v 24. Nu går det framåt=) Känns jätteskoj!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0