Några frågor

De e bare o kopiera o svare=P


Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad

Favoritgodis: Cola nappar

Är det nåt du absolut inte äter: Nääe, äter nog det mesta

kläder just nu: Svarta jobbarkläder

Musik just nu: Ingenting

Sommarplaner: Valencia på fredag:D

Hur många kuddar sover du med:  2

Favoritväder:  Sunshine!!

Morgon- eller nattmänniska:  Natt!

Sparare eller slösare: Jag e Slösare, men har lite sparat oxå faktiskt

Kommer du ihåg din första kärlek: Jomenvisst

Tror du på mirakel: Ja

Hur många barn vill du ha : 2 eller 3, det visar sig. (Kanske bara blir ett, det visar sig när den har ploppat ut=))

Bio eller promenad:  Får man välja både och?

Stjärntecken: Lejon

Rädd för insekter:  Näääeepp

Största svaghet: Alldeles för snäll

Det här är jag bra på: Hålla det jag lovar

Chips, morötter eller godis: morötter

Pizza eller hamburgare: Pizza

Skriver du dagbok : Räknas min blogg?

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?  Jo, jag har väl några av båda varan

Stökigt eller välstädat: Tråkigt nog så e det stökigt just nu, men vi ska ändra på de nån gång...

Är du rädd för blod: Nej

Saltar du på maten: Inte alltid

Gillar du att sjunga: Beror på, i bilen låter det alltid så bra när man sjunger=)

Anser du att du är stark: jepp. Fråga min sambo=)

Brukar du sola: Inte så mycket just nu

Vad gör du om du får hicka: Hehe väntar på att den ska försvinna?

Kaffe, te eller inget: Te. Grönt te

vad heter din morfar:  Ingvar hette han

Hur vet man att en penna med osynligt bläck har tagit slut?: Borde jag veta det?

Varför finns det flytväst under flygplansstolarna, är det inte bättre med fallskärmar:  Hehe ja det kan man undra!

Varför krymper inte fåren när det regnar:  Det brukar jag tänka på varje kväll innan jag somnar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0