Latmask-dag

Idag har det varit en riktig latmask-dag! Sånna behövs ibland!
Jag jobbade natt tills idag, kom väl hem lite innan 7 och somnade ganska exakt när jag la huvudet på kudden. Sen vaknade jag väl vid 13 och gick upp. Låg på soffan och tittade på tv med Zelda, sen gick vi ut på prommis och sen återgick vi till soffan. Har ätit lite vattenmelon och badat och sen återvände vi till sängen och sov lite. Hehe!

Sömn e defenitivt något som går åt!! Den lilla kräver att jag sover ganska många timmar per dygn.
Fast inte gör det mig något inte, jag tycker om att sova=)

Jag lyckades ju byta bort min förmiddagshelg (som vanligt) =)
Det behövdes folk på natten lör-sön o sön-mån, så det passade mig alldeles utmärkt! Jag jobbade alltså bara fredag förmiddag.

Idag tänkte jag försöka komma ihåg att växla pengar till Valencia resan. Får se om jag kommer ihåg det och det inte är allt för mycket kö, annars får det bli imorgon bitti eller på onsdag-torsdag.

Nu skrek våran granne bredvid oss högt i trappen. Såå kul de e att bo i lägenhet ibland! Finns många mindre smarta människor som inte vet hur man ska bete sig i lägenhet!

Längtar efter ett hus!!! Kan inte vårat drömhus bara dyka upp snart?!? Jag skulle inte tveka! Flytta e vi ju bra på=)

image550

"Nära havet vill jag bo"

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det är inte jag som gjort den, det är duktiga karro =) hon har länk i vänstra menyn till sin sida =) hon är superduktig!

2008-04-27 @ 20:06:37
URL: http://www.tgif.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-04-27 @ 20:21:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Vad jobbar du med?

2008-04-27 @ 21:01:22
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0