Derby

Igår va vi ju uppe på Råsunda och tittade på derbyt mellan Bajen-Aik. Det va kul o komma upp och titta lite, men så jäkla störande att vissa aldrig kan sköta sig! Dommaren va tvungen att bryta matchen i 15min för att några Aik supportrar slängde in saker på planen och Bajen spelare.

Sen va det några som va väldigt förfriskade på läktaren. Men det hör väl till antar jag.

Jag körde hem och båda somnade nästan direkt när vi kom hem!!! Den lilla i magen tar all min energi! Jag e ständigt trött! Men det va kul o komma iväg o göra nåt oxå.

Nu ska vi åka o äta, och sen blir det att hämta Zelda. Ikväll ska vi grilla hemma hos Jenny o Jonas o Daniel, men vi hinner nog svänga förbi våran kollega Pernilla oxå och se allt de har gjort me sitt hus. De ska flytta och håller på o fixar o donar!

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0