Trötter!

image250

Ungefär så här trött känner jag mig just nu!
Har jobbat två förmiddagar i rad, dvs att börja 4.30. Snark! Förutom Linus som tyckte att han skulle ta sovmorgon i morse o kom vid 5.30, haha! Go Limpan!!

Kl 14.45 slutar jobb-dagen och då börjar 3 dagars ledigt. Imorgon blir det IKEA med Mamma! Ska bli skoj skoj!
Jag har skrivit värsta listan.

På onsdag den 12:e fyller Zelda 1 år. Då ska jag o Lena till Sthlm o shoppa lite. Nice!

Näe, jag ska nog försöka ringa banken nu, måste fixa klart allt me mitt lån.

Ha en bra dag!

Postat av: Robin

Haha, fan vad du ska shoppa :P. Ska du shoppa en ny lägenhet och lägga allt i också eller? :O

2007-09-06 @ 11:26:10
Postat av: ANkan

Vad har du shoppat för ngt på IKEA?? Prylz???

2007-09-07 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0