Trött på allt

Jag e så trött på allt. Allt, allt, allt!
Jag vet inte vad man kan göra för att göra allt bra heller. Behöver en helvändning i livet känns det som
E trött på allt. Jobbet, Stan, Sverige, Folket. ALLT!
Seriöst, va e de för kul me det här?  Jag skulle önska att jag va typ 15 igen, fan va skönt de va då. Livet va så himla mycket lättare. Allt va mycket lättare.

image279

Imorgon ska min bil in till doktorn o få en ny ruta...! Den ser inte fin ut just nu, det lilla som finns kvar... Usch, varför hade de sönder den?? De kunde fått min stereo om de frågat... Den va inte värd spec mycket.
Jag beställde iaf en ny igår. En billig! Den billigaste jag hittade. Orkar inte bry mig mer än så.
image280

Jag o Nettan på min födelsedag.
Dig kan man alltid lita på Nettski=) Ja tycker om dig! Puss=)


Nu ska jag o Roffa strax åka in till stan o göra några tester. Sofie ska göra om mig. Lycka till säger jag; men hon kanske kan hon=)

Jag har köpt brun färg oxå, så jag ska nog måla lite ikväll. Blir finfint!

Ha de bra

Postat av: Lilla jag

Vilka puckon det finns-

2007-09-18 @ 08:22:49
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0