Todaay

Idag har jag o darling varit i stan. Vi åt lite på Sandy´s me Jennie o Mattias. Trevligt! Sen har darlingen klippt sig och så har vi shoppat lite. Bla en matta på Rusta. Hur fin som helst!!

Jag e inte riktigt nöjd över att jag inte har plockat fram min dator så jag kan lägga in bilder... Jag har massa bilder jag vill visa!!! Jag har fixat o donat lite ute på balkongen oxå. Det blir så fint så fint där!

Nääe, ska väl åka hemåt snart (e hos mor o far nu) o sova, så ja e pigg o fräsch imorgon kl 9 när jag ska sätta mitt feta arsle i en frisörstol och bli klippt=)

Karin va förbi en sväng o gav mig en sen födelsedagspresent. TACK Karin! Bild kommer!

Ciao

Postat av: Ankan

Yoyoyoyoyo..!
Nui har jag varit i dalbo o kollat på våran gamla lgh, vilka fina minnen =P
Pjuss

2007-09-04 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0