Sitter på jobbet o äter mat

Gott gott!
Äter schnizel med fullkornsmakaroner=) Gottegott!

Hehe nu kom Niklas in o skulle va macho o svara i parkeringstelefonen, men det kan va svårt o förklara på engelska ibland, haha som i det här fallet!
"Can you insert the creditcard with the magnet- rems...." (ASGARV)
Han borde sagt "Can you insert your creditcard with the magnetstripe down to right"

HAHA Tack för den Niklas, nu kommer vi ha ett leende på läpparna hela kvällen!

Annars då? Jag fick ett tokryck imorse o vek massa kläder o la in dem i skåpen o hängde upp massor på galgar, jag fixade mina blommor, vattnade och tog bort fula blad o så, samtidigt som jag lagade mat. =) Värsta hurtig!!!

image302

Ikväll efter jobbet blir det kräftor me Nettski=) *Längtar*
Typ alla ska festa ikväll, men icke jag. Neheni, inte varje helg inte!

Näe, ska gå o dumpa mina bestick nu.
Ha en bra kväll
Kram

Postat av: Nettan

Tack för skaldjuren! Dom var mumsiga :P Du är bra att ha du!
Pöss, pöss!!!

2007-09-30 @ 12:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0