Ikea

Igår va ja o mamma på ikea=) Såå skoj!

Jag köpte massa bra saker! En lampa att ha i köket över köksbordet, två mattor att ha i hallen,
en ljusrosa (!) låda till Zelda att ha leksaker i, badsalt, krokar att hänga lite överallt, present X2 till Lena=)
Nyfiken nu Lena=)  ,bambupinnar, speglar til hallen, glasburkar o ha makaroner i, o förmodligen massa mer som jag inte kommer på just nu... TACK MAMMA FÖR IGÅR! Supertrevligt!!!

Idag ska jag väl roa mig med att plocka upp alla ikea saker och att fortsätta plocka upp allt annat, jag har fått för mig att göra om lite oxå, så jag har att göra idag.

Zelda väckte mig för ett tag sen o ville gå ut, drygt eftersom att det regnar och jag har ont i halsen, men vi gick ut en sväng iaf, gick ner till kyrkogården o hälsade på farmor=)

Jag har ju klippt mig oxå

image251 image252

image263 image264
Före                                                                                             Efter

Jag e nöjd iaf!

Vad har hänt mer? Jag tänkte lägga in lite bilder från våran lägenhet, den börjar sakta men säkert se ganska bra ut faktiskt.

image254

image255

image256

image257

image258

image259

Typ alla bilder var från balkongen, utom den sista, det är födelsedagspresent från Karin! Supernice! Den hänger i köket!

Nääe, nu ska ja börja plocka o dona.
Fet

Postat av: Mamma

Tack själv för en trevlig eftermiddag på IKEA, det får vi göra om. Kram

2007-09-08 @ 12:07:26
Postat av: Lilla jag

Fint

2007-09-08 @ 14:45:18
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0