Tillbaks=)


Hejhej!

Nu har jag inte varit så aktiv i några dagar, men men, here I am=)

Jag o Nettski festade till lite i onsdags, hehe de va en kul kväll. Inte så många ute, men vi hade kul iaf=)

image325

image326

image327

Staffan får va me på ett litet hörn oxå=)

Jag o Darlingen va på Brioni och åt och sen va vi på bio. "Underbar och älskad av alla". En riktigt bra film!
Sen blev jag skjusad hem till Nettski o Staffan. Vi drack lite alkohol och knallade sen ner mot stan. Gled in på Birgers och hade superkul me de typ 25(?!) som va där. Sen fixade jag skjuts hem.


image324

Här e en söt bild på min lilla trötta älskling som ligger o kramar sitt mammut-ben som hon fick i födelsedagspresent=)

image328

image329

Så här ser det ut utanför mig precis nu=)

Nääe, om ja ska ta o göra mig i ordning innan Nettski kommer!!!

Ses ute på HYPNOTIC ikväll=)

Postat av: Roffe

Vart nog tyvärr inget jobb för en annan. Typiskt att man ska missförstå när man blir uppringd, var ju faktiskt ganska nöjd över att testa något nytt för en stund.
Ha de puss hej

2007-10-05 @ 20:58:28
Postat av: SoffiZ

Jag älskar dig ändå darling!!

2007-10-06 @ 13:50:51
URL: http://soffiz.blogg.se
Postat av: Nettan

Jag tycker också om dig ändå Roffe :D Hehe... Fan vad jag är sexig i glasögon alltså! Eller inte! Puss!

2007-10-06 @ 15:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0