Shopping i Norrpan

Idag har jag och Nettski varit i Norrköping o shoppat lite.

Blev lite av varje. Bland annat en jacka som jag hittade när vi skulle springa o leta efter bilen. Jag behöver väl ingen jacka egentligen, men den e sååå fin!! Så för 999kr blev den MIN=)

Blev även några ljuslyktor, ljus (nehe??), en ny fruktskål (igen..), ett par byxor (på rea!), en ny scarf- en blå-glittrig, ett par grön-glittriga fingervantar och lite annat smått o gott. Lägger ut några bilder.

image387

image388

image389 image390

image391

image392

image393

Jag köpte ett "frans-draperi" och satte upp i dörrhålet mellan lilla rummet och hallen. Blev ganska bra.


image394

Sen fick jag även äran att diska när jag kom hem, mycket var det, men äntligen klart=)

Tack Nettan för en trevlig dag=)

(I Looove my new jacket=P)

Postat av: Anonym

I like dem där tvål grejerna!! dem är nästan som min vägg här hemma =) me like like like alot.

najs jacka oxå!! grönt är skönt! as everyone knows!

puuuusselipuss

2007-10-30 @ 10:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0