Natt, natt, natt=)

Jag tycker om att jobba natt.

Så e det, vissa tycker väl att ja e knäpp, men jag trivs! Mycket hellre än att gå upp 3.20 o pallra sig till jobbet till 4.30! I natt har det varit ganska mycket o göra, så tiden har gått himla snabbt.


När jag slutar om 2 timmar så e jag ledig tills fredag kl 12.45. Skönt värre. Ska försöka bli klar me lite mer saker hemma o så. Men vi får se hur mycket jag åstakommer.

Sitter o trycker i mig en tokfärsk macka=)


Nu kom Irene o hämtade en badge, hon hade glömt idag! Hehe! Skärpning Irene!!!=)
(Inte tjuvläsa när jag skriver!)


Nää, ha det bra så hörs vi=)

image368

Jag hittade en ganska fin natt-bild=)
Där skulle jag kunna tänka mig att tillbringa lite tid.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0