Ikea

Idag var vi på ikea en sväng. När vi kom ner till Linköping så kom jag på att det är lördag.....! Usch!! Jag som aldrig går på ikea på helger, tacka vet jag vardagar!
Men men, vi gick in o så. Vi handlade lite till hallen, en hylla, två korgar och lite krokar. Vi köpte en likadan hylla som vi tänkte sätta upp i sovrummet oxå.

image343

Det kommer komma upp krokar under hyllan imorgon. Återkommer med en nyare bild då.

image344 image345

Hehe katterna tyckte iaf om korgarna.


image346

Jag köpte en snygg fruktskål oxå

Nu ska jag iväg och jobba natt snart. Ska bli skönt faktiskt. Jobbade bara en förmiddag i helgen istället för 3=)

Höres! Ciao

Postat av: Sofie

Perfekt med fruktskål ;P Hoppas att allt är bra!

2007-10-14 @ 13:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0