Idag

Idag har jag startat dagen med att vakna (nehe??), ett varmt bubbel-bad, äta en tonfisk-baguette som Darlingen köpt på Puttes. Mmmm!
Sen har jag bara tittat på One Tree Hill=)

Klockan e 14:07. Kanske dax o göra nåt av dagen??

Just ja, jag skulle ju berätta en sak. v 45 åker jag och Mikkis till Bollnäs. Det e någon facklig utbildning. Ska bli skojsigt som faan! Och neej, jag ska inte bli någon facklig representant, jag följer med så att Mikkis får sällskap. Men jag måste ju säga att jag tycker att det ska bli himla kul!

Vad händer idag då? Joo, jag o Darlingen ska iväg o köpa mer färg till hallen o så ska jag måla klart där, så tänkte jag passa på o köpa färg till garderoberna i sovrummet oxå o måla dem=) Det kommer att bli annorlunda, men fint.

Det blir inflyttningsfest sen när allt e klart om någon vill komma?
(Om någon e intresserad, kom gärna med förslag på när.)

image332

Hehe den här bilden hittade jag på min kamera efter vi va ute i fredags. Undra varför jag tog kort på den. Haha!!


image333

Så här fint är det målat på väggen hemma hos Anna i Växjö. Kanske ska ta o göra nåt liknande??
Inspiration inspiration=)
Ska nog köpa mig en inredningstidning idag.

Höres ikväller.

Postat av: Anonym

Jag vill på fest! Plaza interiör kan jag rekomendera, det är en mycket bra tidning. Kolla inredningsbloggar med, det e kul!

2007-10-10 @ 19:09:02
Postat av: Mikelina

håhåjaja så himla kul det ska bli, vet inte riktigt vem som längtar mest ;) ett riktigt äventyr!!!! Bollnäs.... undrar vad som händer där? blir iaf full rulle när vi besöker =) puss

2007-10-10 @ 19:53:44
Postat av: SoffiZ

Får jag fråga vem som skrev första inlägget? Annars e de svårt o veta vilka som kommer på våran fest=) Hehe, jaa Mikkis! De blir FULL rulle;)

2007-10-10 @ 19:57:14
URL: http://soffiz.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Det va jag som skrev 1:a

2007-10-10 @ 21:11:22
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Nettan

Jag vill, jag vill!!! Typ 27/10 kanske? Eller blir det för snart? Puss, puss!

2007-10-10 @ 22:57:42
Postat av: Ankan

kan du int ha en rullande inflyttningsfest???

Puss

2007-10-11 @ 16:32:37
Postat av: Vicke

Hej! Du frågade om hur jag gjorde mina bilder på bloggen. Enkelt ladda ner gratisprogrammet Picasa (Googles) och där kan du sätta i hop bildkollage och lite annat.

2007-10-11 @ 17:13:14
URL: http://www.vickes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0