Helgen

Jaa va har hänt i helgen??
Jag o Nettski va på Hypnitic. Lite för full kanske, ja gick ut efter en timme o ringde min
älskade pojke så han fick hämta mig.

image330

Där kom en suuuuperfin bild från fredags.=)

Lördagen spenderade jag hemma hos mor o far, sen åkte jag o bror o hyrde "Nina Frisk", åt ostbågar, chips och dip! Så mysigt så! Vi bakade tom en kladdkaka! Det ni=) Filmen va bra oxå tyckte vi.


Idag spelade ONYX hemma. Jag o mamma o pappa va ju där o fick se dem
vinna med 8-2 mot Skillingaryd. Hehe=) Min älskade lilla bror gjorde tom mål!!!!!=) Weeii!!! (Men satt 2 min utvisad oxå!=))

image331

Hehe här ser ni BEVISET=)

Näääääää, nu ska lilla Sofia återgå till målandet igen. Suck!

Nån som vill komma o muntra upp?!

Blir iaf en långprommis me Zelda sen. (O Darlingen oxå hoppas jag)

Höres


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0