Gamla bilder

image320

Jag o min darling!!


image321

Jag som hockey målis=) Snyggve!!


image322

Lena!! Långhårig du va=) massa slingor!


image323

Johan Elmanders autograf på min hand=)

Postat av: Ankan

hoppas du hade det bra i din för hand uppblåsta säng =) o drömde många goa drömmar =P Växjö o Nyköping spelade oavgjort juuu..jag visste int ens att de spelade i samma serie haha..hoppas Nypan kommer ner o spelar senare i höst, då ska jag stå där o skrika =D som förr i tiden =)
uuuu...det härjar en "pyroman" i silent hill...containrarna vid coop, som det stod i sn, hade tänts på..ngt som händer i byn..haha..vilket snack det kommer gå i affären...hahaha

2007-10-04 @ 09:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0