Dag 5 avklarad

Idag har jag varit på jobbet för typ 5:e dagen i rad, och dagen va helt okej. tack vare mina arbetkamrater=)
TACK FÖR ATT NI FINNS! Ni vet vilka ni är!

Imorgon blir det väl lite utgång. Ska bli skoj. Hoppas jag. Men men rätt folk så=)

image371

image372

image374

image375

image376

image377

Jag tömde min mobil på bilder, eller iaf alla utom 8. Här e några av dem. Bild nr 2 är på minneslunden där min farmor e begravd.

Snart ska jag skölja ur håret en gång till, denna gången för att ta bort färgen från mina slinogr som jag har gjort, förut va det underhåret. Bilder kommer nån gång. Sen blir de natti-natti.

Puss på er=)

Postat av: bil_experten

Fina bilder :)

2007-10-27 @ 06:26:43
URL: http://users.se/bil_experten
Postat av: Ankan

lööööv the pictures!

dax o studera =/

Puss

2007-10-27 @ 10:43:10
Postat av: Karin

Fina bilder...=)
Jo, jag vet att det va du som kastade flaskan...;) hehe. Bra prickat som sagt...haha.

2007-10-28 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0