Pulstest o extra jobb

Igår jobbade jag extra 5-8.
Jag åkte förbi Puttes och köpte en tonfisk baguette och en kycklingbaguette. Sen åkte jag o hämtade Darlingen i stan för han hade lämnat in bilen på lackning, det blev en McBagel på donken och sen hem.

Sov massa tillar, vaknade vid 14, åt våra mackor och sen somnade vi om. Sov hela dan! Det behövds efter alla tidiga mornar i helgen.

Vid 18.30 befann vi oss på Tessinskolan för att göra lite tester och så. Bla ett puls test. Jag hade faktiskt bättre resultat på nästan allt.=) Yeey!!!

Det var gårdagen. Nu ska vi in till stan o kolla läget lite. Sen ska vi bära upp lite julsaker från källaren så man vet vad som finns.
Ska nog kolla på tapeter till badrummet oxå. Nu har jag fått för mig att vi ska göra det klart innan jul=)

image460

Postat av: Lilla jag

Julpyssel är kul!

2007-11-27 @ 19:39:40
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Karin

Hej tösen!
Tittar förbi och säger Hej! =)
Jag hoppas du har det bra...här är det full rulle hela tin..=/
Pöss

2007-11-27 @ 22:04:00
Postat av: Bror

Du e tå duktig lilla systeryster. :)

2007-11-28 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0