Jobbar natt

Nu igen;)
Tycker jag om. Skönt o vara vaken på nätterna istället för att dra sig upp från sängen 3.20, frysandes klä på sig, se hur himla trött man ser ut efter att ha legat i sängen o vridigt på sig i några timmar, gå ut, skrapa bilen, (Gärna när det e is på insidan på rutorna oxå...), komma till jobbet o se alla trötta och morgonpigga personer.

Usss, nää tacka vet jag att jobba natt, vara pigg när man åker hit och vara pigg när man åker hemåt igen framåt morgontimmarna.

image437

Hittade den här bilden, känner mig lite så faktiskt.... Ibland iaf.

Idag har vi iaf bytt däck på min bil, eller mest min darling, men jag hämtade vinterdäcken och lämnade sommardäcken i de "sypersnygga" påsarna som pappa har införskaffat. Jag lekte i snön me Zelda oxå, hon va inte ett dugg nöjd över att ja band fast henne en stund oxå. Hehe.

Sen blev det köttfärssoppa. GOTT! Och till den blev det 3 st Beck filmer. Jag sov på soffan en stund, men det spelar inte så stor roll eftersom att jag redan kan de där filmerna;)

Höres senare

Postat av: Nettan

Min mobilabbonemang dummar sig massor, så jag har ingen mobil... Skrik å panik! Hjääääälp! :( Helt okontaktbar känner jag mig. Jag ska ju jobba natt hela helgen jag. Bättre än å jobba eftermiddag iallafall. Tänkte flytta på söndag... Miss you! Men ring inte mig, för det går ju fan inte :P Puss!

2007-11-16 @ 01:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0