Dumma personer det finns!

Jag jobbade nyss nere i säkerhetskontrollen och en karl (gubbe) va riktigt j*la dryg mot mig och ville prata med någon "vettig". Jag orkade inte stå kvar där så jag skickade dit en kollega. Bara för att man e under 25 och e blond behöver man inte vara helt blåst! Aaaarrrghhh!!!
Nu sitter jag iaf o lugnar ner mig. Vaktar våran lilla grind.

Vad har hänt sen sist? Joo, igår jobbade jag extra. 6-14.30. Bra med pengar=)
Jag fick en spruta mot hepatit a och b, jag åt grekisk sallad med Nettan på Kebabhouse och sen lämnade jag blod. Jag har det stora blåmärket i armvecket just nu. Haha! Sexigt värre!

När jag kom hem runt 18 sov jag nån timme, sen tittade jag på Lyxfällan.

Efter det blev det Efterlyst=) Yeey! me like! 

Avslutade dagen med ett varmt skum-bad och sen tittade vi på film i sängen=)

Snart ska jag äta lite soppa=) Gottgott! Hoppas de inte kommer för många puckon ikväll=P

Ha de bra!

Postat av: Tobias

Svar: ja de tkr jag verkligen du ska göra :D

2007-11-23 @ 14:34:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: ankan

hej gumman!

jag har det skita bra i slovakien..ska te wien imorrn =)

billigt som satan..me love alot!

puss puss

2007-11-23 @ 20:43:29
Postat av: Kitty

Tack! och tack för att du kom in tidigare och jobbade!

2007-11-25 @ 02:28:23
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0