Dricker vin

Jag sitter hemma och dricker vin och funderar. Funderar på om de e någon mening med att jag skriver här,
e de någon som läser ändå??

Vi har precis tittat på ännu en Beck film. Mycket bra. Fredagsmiddagen bestod av gormet mat. Dvs köttbullar och makaroner.... Skojsigt.

Jag höll på o hoppa ut från balkongen förut, ingen i hela världen hade tid me mig och jag höll på att ge upp, men jag tog mig i kragen och åkte mot Nyköping och shoppade lite. En present till Jenny och annars blev det gardiner och ljus. Hehe. Jag har förresten fått klartecken=) Jag får börja julpynta när ja vill=)

image439

image440

Jag satte upp mina nya gardiner i vardagsrummet, hittade inte något strykjärn, så ja orkade inte bry mig. Som darling sa "de rätar väl ut sig me tiden!"

Nää, nu ska ja återgå till mitt vin. Kanske ska ta o sätta upp de andra nya gardinerna i lilla rummet. Lika bra.

Postat av: hilda

jag ahr med snott den så det är nog hetl okej hehe ;) så länge jag inte hittar något som står att det är copyright så ska det ju går bra att ta dem.

2007-11-16 @ 22:22:23
URL: http://molnin.blogg.se
Postat av: hilda

inte ge upp på livet...det går upp och ner..var nyfiken vad som händer framåt istället..ps jag läser;)

2007-11-16 @ 22:23:14
URL: http://molnin.blogg.se
Postat av: Gabriella

Skit snygga gardiner! Vart har du köpt dem? Ang blogg utseende, det tar en hel kväll att göra en blogg från början, så jag gör det inte kostnadsfritt!

2007-11-16 @ 22:57:31
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Ankan

julpynt i november..haha bara du Soffski =)

Puss

2007-11-17 @ 12:50:59
Postat av: Gabriella

Maila mig! Finns "maila mig" knapp i menyn där uppe.

2007-11-17 @ 13:48:59
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Nettan

Mäh! Jag läser ju! Fint det blev :D Ni börjar få det så himla mysigt. Det är ju nästan så man blir lite avis... Jag är sjuk :( Feber och grejer. Dumt. Har inte tid å va sjuk. Måste ju flytta... Puss på dig gumman!

2007-11-17 @ 18:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0