Allergisk

Jag e typ allergisk mot kyla. Inte bra alls! Va ute för en stund sen o körde lite rond, när jag kom in så har mina fingrar ändrat till en väldans röd färg, de ömmar och det går knappt att använda dem. Ibland e de tur att ja har tagit ett uppehåll från bowlingen. Inte bra om ja ska bowla när fingrarna ser ut så här! Men men, jag skulle ju ändå inte bowla i natt, men ändå. Så fort ja e ute blir de så här. Ja måste verkligen bli jätte jättenoga med att använda vantar. Ska köpa en hel hög, så ja aldrig kan glömma!

Klockan e 3...! Den här natten har gått så himla långsamt!!! Ska nog ta o titta på lite inrednings sidor så man kan få lite inspiration.

Snaaaart får man börja julpynta på riktigt, jag har fuskat lite.... Men bara lite...!

Ha´t bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0