2,5h kvar

Tills vi slutar. Ska bli skönt o få åka hemåt o krypa ner i en varm o gosig säng! Ledig ända tills måndag 12.45 då=) Nice värre. Sen e jag ledig tis, ons o tors=) Hehe, så tills fre nästa helg jobbar jag bara ett pass efter i natt. Haha! Bra planerat!

Lilla Nettskis mobil dummar sig. Haha! Man blir ju sugen som fan på o ringa bara för att;)
När ska vi till Ikea babe?

image438

Jag har en liten lista me IKEA-saker jag måste inhandla;) hehe

Postat av: Nettan

Nu funkar det!!! :D Yey! Nettski får lära sig att uppskatta dom små lyckoämnena här i livet. På söndag tänker jag flytta alla möbler. Pallar inte gamla lgh längre så jag skiter i om jag är klar på Tellusvägen eller inte! Puss!

2007-11-16 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0