2 år idag

Idag har jag o Darlingen varit tillsammans i 2 år=)

Jag har jobbat förmiddag och han jobbar natt nu, så vi åt lite god mat förut. Den bestod av fläskfilé och potatisgratäng. Gott!
Han fick en stor fin ros av mig och jag fick en havskräfta=) (Känns som att han känner mig!!) Jag delade den med Flisan=)
Vi bestämde oss för att inte köpa något alls åt varann, men ingen av oss kunde hålla det. Hehe.

Vi e lediga ihop hela helgen, så imorgon ska vi åka till Kolmårdens tropicarium o titta lite. Så mysigt! Sen blir det kanske lite hockey på kvällen. Nyköping spelar mot Björklöven. På lördag blir det lite fest. =)

image402

Älskar dig min lilla pluttis=)
Du e min bästaste!

Du o jag för alltid=) Älskar Dig massor!

image403


Postat av: Roffe the Great

Älskar dig med

2007-11-01 @ 23:13:34
Postat av: Nettan

Åh, får jag va med på lördag?! :D Please? Om jag är jättesnäll? Eller rättare sagt om chefen är jättesnäll och låter mig kompa lite ;) Puss!

2007-11-02 @ 10:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0