Liten lista=)

När jag är ledig så...Umgås jag med mina vänner, djur o min sambo.

Jag skrattar hysteriskt ...Med rätt sorts människor.

Jag gråter när...Behöver.

Jag har fobier mot...Ingenting vad jag vet.

Jag skulle vilja kunna...Åka bort när jag vill.

Jag har aldrig...Köpt ett eget hus.

Jag kan inte...Leva utan mina vänner.

Jag dricker helst...Vatten.

Jag kan....Himla massa grejer! 

Jag tycker jättemycket om...Min familj och mina vänner.

Jag tycker inte om...Att vara trött.

Jag tycker det är sexigt...När killar har snygg rumpa.

Jag tycker det är osexigt...Men äckliga fötter.

Jag är kittlig....Lite här o var.

Om jag vann 1 milj. skulle jag...Köpa ett hus o en Mazda6 (om det räcker!)

Jag vill inte ha date med...En full-gubbe.

Jag vill ha date med...Johan Elmander!!!


That´s all folks=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0