Grinden

Nu sitter jag vid våran älskade lilla grind. Det går ut på att man ska vakta en grind så att ingen obehörig går ut på airside. Men eftersom att typ alla som går igenom grinden slutade 16 eller 17 så e de inte så mycket att göra här nu. Ganska skönt o sitta o ta det lugnt.

I helgen blir det mycket att göra;). Festa lite imorgon med John och några till från jobbet. John ska byta till en annan flygplats, så vi ska festa lite me honom imorgon innan han drar. På lördag e det 25 års fest i Okle. Staffan o Challa har fest. Ska bli superskoj! Min mamma fyller år imorgon med, men vi åker nog dit på söndag o firar henne.

Igår bytte Darlingen däck på min bil när jag va på jobbet, kom på att jag hade körförbud på den eftersom att jag hade vinterdäcken kvar, med dubb dessutom....;)

Men men, nu e det fixat!

Nää, nu får det va slut för den här gången. Ha det super!

Postat av: Kitty

Hoppas att helgen blir lyckad!

2007-05-04 @ 13:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0