Fredags

Hehe jaa, i fredags.. Vad säger man?
En jättetrevlig middag med massa bra folk. En otroligt massa sprit och Sofia som blev dyngrak! Eller vad säger ni som va med?

Tack för allt ni som var med! Ni e underbara hela högen! Förlåt Jiwan att jag ringde o störde dig!
Jag lägger in lite bilder i miniatyrer, så får ni titta om ni vill=)
Här e innan middagen, vi sitter hemma hos oss.
 

Här e middagen på Birgers
  
 


Så där ja. Nu får det räcka med bilder=)

Nu ska jag o Zelda o min bror åka till Jönis o titta på fotboll, sen blir der middag i Okle.
Kram på er!

Postat av: Irene

Alltid kul att se bilder på folk!

2007-05-06 @ 17:31:55
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: JS

Sofia, du behöver inte be om ursäkt för nåt...

2007-05-06 @ 23:11:08
Postat av: Micke

FAN VA JAG ÄR SNYGG!

2007-05-07 @ 07:38:11
Postat av: John

Jag måste tacka er för att ni kom och firade min bortgång!;)...Mickis ska vara nöjd som fick lasse att dansa!Grattis!:)....jag får tacka för mig så lär vi synas! John

2007-05-07 @ 08:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0