Älska!

Jag älskar verkligen min sambo!
Du e världens bästaste!! Jag ville bara tala om för alla att jag är så himla lycklig att jag har dig!
Jag skulle inte överleva många (om över huvudtaget en!!!) dagar utan dig!


Sista natten på denna 7 dagars period! Vilket betyder att det "bara" är 21 jobb-dagar kvar tills semestern! dvs 3 cyklar. Såååå nice!! Vi ska nog inte göra så mycket i juli alls under semestern, det blir nog mest att tapetsera o så, ska väl ner till stugan i Småland en sväng. Kanske nån sista minuten, får se.
       
                                                                  image67

Hittade en fin bild på en glass=) Blir ju sugen! Men det finns både tårta och så har jag bakat paj=) Jag har faktiskt yoghurt med. Så det blir nog bra det där.

Imorgon blir det en sväng på stan när jag har vaknat. Ska kolla efter kläder att ha på jennys bröllop! Jag fick en bra lön, så jag köper nog nåt fint o så. Skor med!
Anders o Hannahs lilla William ska döpas på lördag med. Ska införskaffa dop-present! Ska bli skojsigt att ha ledigt med min älskling hela helgen ihop! Det händer ju inte så himla ofta!

Ha en bra natt. Jag ska väl ta o jobba lite. Kanske skriver mer senare.

Postat av: Linn

Hej Soffan!
Vad kul att läsa din blogg. Du verkar ha det jättebra, och det är så roligt när det verkligen märks att någon är kär:)
Skönt att börja räkna ner till semestern, hoppas vi kan ses i sommar.
Ha en bra helg!
Kram

2007-05-26 @ 20:02:02
URL: http://linntreijs.blogspot.com/
Postat av: Kitty

Gott med glass, vill ha!

2007-05-27 @ 03:58:50
Postat av: Kitty

Gott med glass, vill ha!

2007-05-27 @ 03:58:50
Postat av: Kitty

Gott med glass, vill ha!

2007-05-27 @ 03:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0