Sötnöt

Jag hittade en fin bild på en clown fisk=)    image102

Sitter på skavsta o jobbar lite lätt.
Förseningar ikväll. Wizzair som vanligt. Tur att jag e inne i bas!! Då slipper man va kvar här hela natten!

Vad har hänt sen sist?? Nääe, typ inget...!
Tittar på One tree hill så fort jag får tid till det, typ all min fritid=)
Va ute o gick till vallarna me Nettan i måndags. Nice nice! Sen fick jag ett ryck o städade massa häromdan!
Så det va ju duktigt av mig. Kanske kan göra nåt mer sen ikväll, när jag kommer hem. Ska hem till en vän som behöver prata av sig lite. Så vi får se.

Jag blev så himla glad nu, det var en engelsk man som va supertrevlig! Han behövde lite hjälp! Mer sånna trevliga personer!!!

Nää, ha en trevlig kväll.../Natt...

Love ya darling!

Postat av: Elena

"jobbar lite lätt" :)
Det är nog vad jag gör om dagarna också...

2007-06-14 @ 19:49:24
URL: http://elsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0