Flyga

Idag e det midsommarafton.


Det regnar. Det är grått. Det är kallt.
Typisk svensk midsommar!
För ett år sen var vi i Grekland den här tiden. Så himla skönt!!
Jag har 2 fm, 2 em o 2 nätter kvar att jobba, sen har vi semester en månad=P Weeeiii!!

Idag har jag flygit=) weeii! Skoj värre! En polis körde och så va det jag o två passkontrollanter. Så ballt!
Vi åkte över Buskhyttan och Nyköping och Oxelösund o massa andra ställen. Tog några kort me mobilen, lägger ut dem sen.

Efter jobbet vid 14, ska jag ut till torpet och äta sill o potatis med Mor, Far, Bror, Sanna, Tommy, Åke o Minette. Som jag vet, kanske dyker upp nån mer.

Ha en bra dag! Vad har ni gjort idag??

Glad Midsommar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0