99 frågor

Så här trött är jag nu!!!!!

 image115



1. Tre namn jag lyssnar till:
Sofia, SoffiZ, Soff


2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Håller mig lugn i stressade situationer


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Finns mycket


4. Detta är jag rädd för:
Att få en plågsam död


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Puss, sms, sol


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Döda min katt


7. Detta tycker jag om att göra:
Pussas


8. Detta vill jag göra just nu:
Åka hem o sova


9. Bästa känslan:
Lycklig


10. Värsta känslan:
Fattig

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Snäll och söt

12. Är jag kär just nu?
Jo det sägs så;)


13. Jag vill gifta mig

När jag o Darligen har gått ner i vikt


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Bli polis, köpa hus och få barnbarn


15. Min(a) käraste ägodel(ar):
Min hund och mobil. Flisan oxå


16. Något jag vill ha i present:
One tree hill säsong 4


17. Detta har jag på mig just nu:
Otroligt snygga och sexiga svarta kläder med texten "AIRPORT SECURITY" överallt

18. Favoritkläder:
Mina adidasbyxor och en JL tröja


19. Favoritdjur:

Hund, katt, iller

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Typ allt.


21. Favoritlåtar just nu:
Markoolio- "Ingen sommar utan ragga", The Ark- "The worrying kind"


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast;
Idrott
Tråkigaste; Typ alla andra...


23. Stjärntecken:
Lejon


24. En bok jag älskar:
Kajsa Ingemanssons böcker


25. En film jag älskar:
Det finns många många många!

26. Tv-program jag gillar:

ONE TREE HILL


27. Favoritdoft:
Just nu e det Lacoste- touch of sun och touch of pink

28. Detta äter jag gärna:
Popcorn


29. Dricker helst:
Vatten, med eller utan bubbel


30. Favoritgodis:
Cola nappar


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Där de e varmt!


32. Färg på mina ögon:
blåa


33. Min längd:
171


34. Jag tror på:

Johan Elmander;)

35. Jag spelar:

Tetris och bowling

36. Person jag beundrar:
De som orkar va i min närhet länge


37. Så här bor jag:
Just nu i Isaksdal, om en månad i Oxelösund bland massa målarburkar och flyttkartoner


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen som e hel-död tror jag


39. Det här tänder mig:

Smutsiga reflexbyxor

40. Det här gör mig avtänd:
Snor


41. Favoritfärg:
Grönt


42. Favoritcitat:
"Man vet inte vad man har förrens man förlorat det"


43. En hemlighet jag vet:
De du


44. Bästa present jag fått:
Himla många presenter som e bäst!


45. Senast köpta skiva:
Skiva?? Eeh, dvd skiva e one tree hill säsong 1,2 &3


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Min boobies!


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Akne, magen, låren, listan kan göras lång!


48. Udda förmåga/egenskap:
Ja e nog ganska normal...


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En katt som e fri i skogen


50. Vad lyssnar du på just nu?
Massa folk på jobbet


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Sova. Sen städa lite kanske.


52. Var är dina föräldrar födda?
Strängnäs och Gävle eller nåt?


53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Installera?? Me know nothing


54. Vilken är din favoritrestaurang?
Min o Roffas e ju kebabhouse=)


55. När badade du i en pool senast?
Kommer inte ihåg


56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, många


57. Hur många barn vill du ha?
Två eller tre


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Jaa, tycker om nästan all musik


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ja


60. Vad har du för TV-kanaler?
En himla massa


61. Har du åkt moped någon gång?
Jo


62. Har du busringt någon gång?

Jo

63. Har du fått felparkeringsböter?
Ja, tre st men bara betalat två. Det är mina enda böter i mitt liv.


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Ja, bungyjump. Ska hoppa fallskärm nån gång.


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Jaa, det är nog inte så långt bort.. Grekland??


66. Har du en egen trädgård?
Nää


67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Snobben till utseendet. Läser inte serier


68. Kan du alla orden i nationalsången?
Knappt


69. Badkar eller duschkabin?
Badkar


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
One tree hill avsnitten eller nån Beck


71. Favoritpizza?
Calzone


72. Chips eller popcorn?
Popcorn eller lantchips


73. Vilken färg på läppstift använder du?
Jag har inte läppstift


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nää, borde man det?


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nää, o inte tänker jag det heller

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Äter ju ute varje dag nästan på jobbet, men annars va det , med Karin på Kumlinz, ja åt tonfisksallad.


78. Favoritchoklad?
ljus


79. När röstade du senast?
Beror på vad


80. När åt du en hemodlad tomat sist?
När jag bodde hemma hos mor o far


81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Jaa, eller iaf små...


82. Är du bra på matlagning?
Duger väl


83. Klarar du att tanka själv?
Jepp


84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Ja, nån träningsgrej


85. Pepsi eller Coca Cola?
Spelar ingen roll, e inte så speciellt mycket för cola


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja, varje dag


87. Vad var det senaste du handlade?
Mat i restaurangen på jobbet


88. Har du kräkts offentligt?
Ja, på fyllan lite här o var


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken

Både och. Tack


90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Mjoo


91. Har du ringt något betalnummer?
Eniro


92. Kan man vara vän med sitt ex?
Jo det tycker jag väl


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Det va väl jag som låg där sist??

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Vet inte, kommer inte ihåg


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Ett vanligt "Jag kan inte svara just nu... bla bla bla..."

96. Vad har du i din väska?
Pengar, mobil, nycklar


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Badar


98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag äntligen får sova ut i eftermiddag efter jobbet!


99. Var hittade du den här listan?
http://blogg.aftonbladet.se/7148



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0