Renovering

image151

Väggen i köket innan....


image152

Väggen i köket efter....


image153

Jag står o diskar o har mig.


image154

Min sötnos byter däck på min bil


image155

Äääääntligen de nya fina fälgarna på!!!! Weeiii!!!!


image156

En bild på Zelda får oxå plats... Det är så lugnt o tyst hemma, hon är i Jönåker o Darlingen har inte kommit hem ännu, vi åker ju imorgon bitti, så hon fick åka dit redan idag, så slipper vi tänka på det imorgon.

Nu ska jag betala några räkningar och sen fortsätta packa, sen när jag har packat ner det som jag kan packa idag ska jag ta mig ett bad. Det ska bli skönt!

Idag har vi målat i lägenheten. Skoj, men MASSA jobb! Mycket kvar oxå. Återkommer med fler bilder när mer saker e klara.


Ha en superbra vecka! Det ska vi ha. Jag återkommer när vi har kommit hem igen!

Puss o Kram från Sofia o Roffa=)

TUNISIEN HERE WE COME!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Darlingen

Attans Amalia vilken bum du e fästmö till. I sällan skådat slag synes karl´n från byn of Jönåker. Nu så är det bara 11,5 timmar kvar till avgång, hoppas verkligen att det inte blir någon försening (blir så dyrt med alphaöl ;p)
Puss älskling.

2007-07-04 @ 00:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0