Lotsen

Igår va jag sur. Riktigt sur. Så jag bestämde mig för att göra det ända som hjälper. Shoppa! Så jag åkte o köpte ny fiskmat, (Den hade Zelda bitit sönder burken o ätit upp...), sen åkte jag till Blomsterlandet o köpte två nya blommor. Sen vidare till Rusta, köpte lite gardiner o tabletter o löpare o sånt. Sen vidare till Ö&B. Hittade jättefina tallrikar med blommor på. Och matchande kaffekoppar. Super nice!

Sen när jag kom hem fick jag ett ryck och bytte gardiner i köket, la på en ny duk på bordet, fixade alla blommor i hela lägenheten, vattnade och plockade fula blad osv, sen fortsatte jag in i vardagsrummet och bytte gardiner och fixade o hade mig=) Så nöjd jag blev sen.

Jag hamnade på Lotsen tillslut, och jag håller med dig Irene! Fejk! Tråkigt! Massa folk! Trångt, o bläää!!
Men men, vad gör man i Nyköping....?!

image178

image179 image180

image181


Jag o Karin var ju på Öland med;) hehe, kommer lite bilder därifrån

   image185

image186

image187

image188 

Hehe där va de lite bilder från Öland. Vi hittade några att festa med, våra grannar från campingen och sen en till tjej. Kanoners.
Sista bilden e på Ölandsbron när vi åkte hemåt, svart svart svart!!!! Men vi kom av bron iaf innan det började tok regna!

Postat av: Lilla jag

Kul att pyssla iaf!

2007-07-29 @ 18:22:02
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Kitty

Jag hade kul på Lotsen i går... Fint det blev med gardinerna och duken och super fint porslin...

2007-07-29 @ 18:42:22
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hej Sofia! Snyggt porslin, jag har det också!!
Läser ofta din blogg! Kram Mimmi (din kusin)

2007-07-30 @ 11:42:40
Postat av: Elena

Hej! Du har pysslat en del du med ser jag. Det var riktigt fint porslin. Och fin bild på molnen. Vi tog kort igår på molnen från vår balkong, det var så läckert. Kanske lägger upp en bild senare.
Kram!

2007-07-30 @ 17:33:14
URL: http://elsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0