Snott av Elin (Kitty)

Jag hittade den här på Elins blogg... Så jag tänkte att det skulle va skoj, så jag ändrade svaren så de passar mej=) Läs o håll till godo=)

Ålder: 23

Längd: 171
Hårfärg: Blondie
Ögonfärg: Blåa ögon

Har du någonsin
Ätit sushi:
Ja en gång i Barcelona
Klättrat på berg: Ja
Sett vita huset: Nej

Antingen eller
Kallt eller varmt: Varmt.
spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska om man måste välja!

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ja
Vad tittar du på hos en man: Helheten. Ögonen.


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: ja.

Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att:
Ge kramar: Ja.
Ge massage: Ja
Gå promenader i regnet: Beror på hur mycket det regnar. Men har man bara rätt kläder på sig så.

Övrigt:

Är du gift: Nej, bara halvvägs.
Vad gjorde du förra sommaren: Var i Grekland 2 veckor, Skottland en vecka o London över dan.
Svär du för mycket: Nä, inte som ja märker iaf
När duschade du senast: Jag badade igår.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta, supercoola jobbar-byxor.. eller inte..!
Vilken låt lyssnar du på just nu: Den som e på Rix FM
Vad är bredvid dig just nu: Hade nyss två apelsiner, men nu e de bara skal kvar;)
Saker på skrivbordet? Sitter på jobbet o där finns de massa pärmar o skit.

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Bok eller nåt..
Vad var det sista du åt: Apelsiner
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Darlingen Roffa såklart=)
Har du en lavalampa: Ja
Hur är vädret just nu: Kallt
Vad gjorde du igår kväll: Jobbade till 22, sen kollade vi på film
Vem pratade du sist med på telefon: Johan på OP
Vad gör dig glad: Mina vänner, mina djur, Roffa och va ledig=)
Vart skulle du vilja du åka: Till värmen
Vill du ha barn: Ja!

Vad ska dom heta: Julia, Oliver, Alexander


Postat av: Elena

Jag läste också denna lista på Elins blogg. Lite kul. Kanske ska sno den jag med..

2007-02-27 @ 19:33:52
URL: http://elsan.wordpress.com/
Postat av: Anonym

hehe kul o läsa namn på barnen som du violle ha Julia, Oliver med enkel V o alexander du fick ju oliver iallafall men lite annan stavning bara :) en mycket bättre stavning du har jättefin blogg :)

2012-07-21 @ 00:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0