Jobbar nu igen

Sitter på jobbet o dricker varm choklad o snackar me Elin o Putte.

Jobbar i bas idag.

Nu har jag inte uppdaterat här på länge igen! ska försöka bli bättre på det.... Tveksam om ja blir det ändå, men ja ska försöka!

Vad har hänt sen sist? Jag tror iaf att de flesta som läser den här bloggen läser min lunar blogg, så egentligen e de ju helt onödigt  att skriva här... Men ja ska väl göra de ändå;)

Om ni har missat det så har vi flyttat tillbaka till våran riktiga lägenhet nu. SKÖNT! Vi tapetserade sovrummet o vardagsrummet oxå, så de e så fint!!! Vi fick ett ryck o åkte till IKEA häromdan! Hehe jag Älskar Ikea!!! Vi handlade bokhylla Expedit. En som e 4X4 fyrkantiga hyllor o en som e 2X4. As fina! Vi skulle bara ha den första egentligen, men så fanns den andra i fyndhörnan=) Hehe rea=)

Jag kan passa på att gratulera Anders o Hannah till deras lilla William. Så söt=) och så liten!

Zelda lever o mår jättebra! Hon åt upp massa choklad o en avokado igår. Dumma lilla vovven...! De ska ju inte äta massa choklad....! Men de gjorde hon iaf.

Alla katterna nyser.... Inte bra alls! Man hör ett litet "aaatccchhhoo" lite då o då. Från alla katter. Hoppas att de blir friska snart!

NU ska ja sluta skriva. Ni e duktiga om ni har läst hela vägen ner hit.

Ha de superb! Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0