Hungrig!

Jag e så himla hungrig! Kl e 10.15 och jag har väl lunch typ 12... Drygt! Jag skulle vilja kompa från 13.15 idag så ja kan åka hemåt o sova, men vet inte om det går.. :S.

Jag e iaf ledig hela helgen! Ska bli skönt. Nästan 4 hela dygn! ÅÅÅÅHH=)
Saknar min lilla vovve! Fick nyss en bild på henne. Sötaste!

Sitter o vaktar grinden o tittar på livräddarna. De e bra, jag har fått det utbrändt av Limpan me. Ska väl se på det någon dag. Ikväll kanske.
OJ vad det snöar! Det e precis som att man e inne i en glasbubbla, en sån där me snö i, och att någon har vänt den upponer. =)
Tur att jag har mina fluffvantar med mej. De svarta har jag idag. Tror att någon av katterna har kissat lite på någon av de bruna... Dumma katter!!! Ska tvätta alla mina vantar iaf!

Imorgon e det LÖÖÖÖN!!! Weeeeiii!!! Inte en dag för tidigt!

Igår va det hockey. Nyköping torskade med 3-2 i sudden. FYYY FAAAAN vilken asdålig match! Blä!


Nä, ha en bra dag!

Kram på er alla!

Postat av: Bror

Haha.
Förra inlägget: Jag är så himla trött.
Det här: Jag är så himla hungrig.

Undrar hur det blir till nästa inlägg :P

2007-02-22 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0