Förkyld

Jag är förkyld!

Inte nyttigt! Har jobbat varje dag jättelänge känns det som! sen senast jag skrev har jag varit ledig en dag. jobbade extra i söndags, sen fm igår o idag, sen jobba onsdag o torsdag oxå. 8-18.15. Skönt o slippa börja 4.30!!! Inte att rekommendera! FYY!

Imorgon e de alla hjärtans dag. Då dog min morfar för 8 år sedan. Ska väl hitta på något skoj till min sambo, men varför måste man visa att man tycker om någon på en speciell dag?? Jag tycker att jag visar det ganska ofta.... Men ska väl hitta på något litet tills imorgon oxå=)

Nu e de Idol-Dannys nya singel Tokyo på Rix. Jag har inte riktigt bestämt mej om ja tycker om den eller inte, men det lutar nog åt att det kommer bli en sån låt som man sjunger med i...:/

Ja e hungrig me... Lunch kl 12-13. Sen sitta på bagage 13-14, sen sluta 14.45. blir kanon! ja kanske kan sluta 14 ist. åka o hämta Zelda sen me=)=) Så skoj. Har saknat henne!


Vi hörs o ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0